reklama

Ľudia objavili novú planétu Facebook ale aj o tom, ako sa dnes žije

Ráno vstanem. Nechce sa mi, ale premôžem sa. Idem do školy. A stále rozmýšľam, kedy bude po poslednej vyučovacej hodine. Doma. Rýchlo sa opäť naučiť a konečne hurá na... na internet.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (68)

Prvá stránka: Facebook. Veď, čo ak náhodou niekto komentoval môj status, označil ma na fotke alebo nebodaj nová žiadosť o pridanie priateľa???

Rýchlo si prezriem novinky. Väčšinou ich je vyše 300. Nudíte sa?

A teraz sa dostávam k tomu, na čom sa neuveriteľne dennodenne smejem. Ten a ten sa pridal do takej a takej skupiny, tá a tá sa stala fanúšikom hentej a onakej stránky. Majú význam?

Smejem sa nad tým, keď sa štrnásťročné dievča pridá do skupín s tematikou alkoholu, drog a nebodaj sexu. Tak skoro ? Ja som vo svojich štrnástich rokoch sedela doma na zadku a čítala dievčenské romány. Chodila spať so sliepkami a pila akurát tak vodku, ale bez K.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Boli sme my tak zaostalí alebo sú dnešné deti tak vyspelé? A dá sa vôbec hovoriť o vyspelosti? Je zamysleniahodné, keď sa opije dvadsaťročný mladík a sadne za volant. Je však nepochopiteľné, keď štrnásť a menej ročné dievčatá „oddychujú“ každý týždeň na diskotéke. A vždy v náručí iného mladíka, presne tak isto spoločensky unaveného, ako sú ony samy.

Nedávno sme sa o tomto (ne)probléme rozprávali s niekoľkými spolužiačkami. Jedna z nich hovorí: „A prišla tam Simona (cca 14 rokov) a tak mu vopchala jazyk do úst. Ale to bol kamoškin frajer. A nič neurobil.“

Ja sa ani nečudujem. Čo mal ten chudák robiť? Nechce predsa ublížiť takému mladému dievčaťu. A potom sa čudujeme (ak sa okrem mňa ešte niekto čuduje), že doma spia s dvadsaťročnými chlapmi. Ale ani to by nebolo najhoršie. Najväčšou absurditou by som nazvala fakt, keď matka na to ľahostajne odvetí: Povedala som im, nech si dávajú pozor. Budú. Určite áno. Ja len dúfam, že potom aj ona bude schopná kočíkať svoje vnúča. Síce, ešte existuje interupcia...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Facebook: a prvá skupina, ktorú som zbadala je: žena v teplákoch je sexy. A ešte som zabudla, že aj nízke a vysoké sú sexy,  brunetky aj blondínky sú sexy, modré aj zelené oči sú sexy. Potrebujete si niečo dokazovať? Pre každého je „sexy“ niečo iné. Ale aj tak by som použila výraz sympatický resp. nesympatický.

A priznám sa, že skoro každú skupinu by som dokázala okomentovať. Pretože je len málo skupín, s ktorými sa bez výhrad stotožňujem. Majú vôbec zmysel? Pýtam sa to vždy, keď pozorujem ako sa behom pár minút do nezmyselnej a bezcharakternej skupiny pridá masa ľudí. Idem asi spraviť skupinu rybe v potoku. Nech sa necíti tak osamelo...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na záver len skromne podotknem jednu vetu : Kto nie je na Facebook-u, neexistuje.

Nonsens? Nie! Realita! Krutá.

Monika Demčáková

Monika Demčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajné dievča, študujúce históriu, s chuťou občas povedať svetu, čo si naozaj myslí. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu